Do naprawy potrzeba hex 20 i 25 , płaski śrubokręt oraz dobry klej do plastiku
Step1 Odłącz akumulator !

Step2 Zdemontuj airbag, płaski śrubokręt trzeba wetknąć w otwór od spodu kierownicy wyczuć sprężysty drut i go mocno nacisnąć poducha sama wyskoczy, poduszka ma żółrt konektor na dole ramienia kierownicy łatwo można go rozpiąc naciskając dzyndzel tym samym płaskim śrubokretem i ciągnąc lekko za przewody.


Step3 Dwie śrubki hex 20 trzymają plastikową obudowe kierownicy, po ich wykręceniu wystarczy ją delikatnie wyjąć, są tam dwie małe wtyczki po lewej i prawej od guzików.

kierownica goła.
Step4 odkręcic x2 hex 25 trzymający element łopatki smg

Step5 Rozłożyc na czesci pierwsze mechanizm, banalna budowa a przypomne ze w aso kosztuje 1200zł.




Po sklejeniu mechanizm składać w odwrotnej kolejności do rozkładania, proste.
Z tego co czytałem na m5bord to łopatki zawsze łamią sie w tym samym miejscu jakaś wada materiału czy coś.
Polecam cierpliwość przy tym bo mozna robić to dwa razy jak klej pusci

Jeśli Twoja łopatka jest bardzo czuła na dotyk i nawet połozenie reki na nią zmienia bieg to znaczy ze jest juz naderwana, lub gdy ma milimetrowy luz gdy rusza sie na boki.